Małgorzata Stanielewicz, Wyspa GX1

1260 PLN

Technika

Grafika ,

linoryt

To technika druku wypukłego, podobna do drzeworytu, lecz matrycę stanowi nie drewniany klocek, ale płytka z linoleum. Na powierzchnię płytki nanosi się rysunek, a następnie wycina przy użyciu różnego rodzaju dłutek i noży (w celu uzyskania czarnego rysunku na białym tle, należy w płytce wyciąć elementy tła). Wypukłe części matrycy pokrywa się farbą drukarską, nakłada na papier i odbija za pomocą prasy lub ręcznie.
Ze względu na dostępność i niskie koszty materiału, jakim jest linoleum, linoryt stał się popularną techniką graficzną i możliwą do realizacji w warunkach domowych.

Rozmiar dzieła w cm

52 x 52

Rok powstania

2010

ID pracy

#2945

certyfikat autentyczności

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Do dzieła dołączamy certyfikat potwierdzający jego autentyczność i legalność. Dokument zawiera reprodukcję oraz dokładny opis dzieła, tj. informacje o autorze, tytuł, technika wykonania, rozmiar, rok powstania, a także pieczątkę galerii i podpis właściciela galerii.

koszt dostawy
39.00 PLN
KOSZT DOSTAWY
czas dostawy
5 dni

Średni czas dostawy dzieła wynosi 5 dni roboczych. Z przyczyn od nas niezależnych czas ten może zostać wydłużony, o czym zawsze informujemy nabywcę.

CZAS DOSTAWY
Potrzebujemy 24 h na potwierdzenie
dostępności dzieła do wysyłki
Podany koszt i czas dostawy obowiązują na terenie Polski
Masz 14 dni na zwrot
PEŁNY REGULAMIN ZAKUPÓW

Dodatkowe informacje

biały bristol o gram. powyżej 200 gram

Od autorki: W moich pracach motywem wiodącym jest architektura i pejzaż. Praca należy do trzyczęściowego cyklu „Wyspa GX”. Powstała w ramach stypendium MKiDN pt. „Miasta Widma. Ślady przeszłości”. Do jej powstania zainspirowała mnie historia jednej z wielu azjatyckich, opuszczonych wysp. Ludzie żyli tu w sztucznej, oddzielonej od świata społeczności, o najwyższym na świecie zagęszczeniu ludności. W każdej z części cyklu skupiłam się na jednej betonowej ścianie z powtarzającym się rytmem okien, balkonów, schodów. Zależało mi na wywołaniu uczucia niepokoju, klaustrofobii, klimatu powolnego rozkładu, opuszczenia. Ta multiplikacja sugeruje, że ciągną się one w nieskończoność, zarówno w górę jak i na boki.

Pozostałe prace artysty

ZOBACZ WSZYSTKIE 19